1300x386_cover-detail_frankvisseruitspraak

Branded Partnerships

Crossmediaal en over alle Sanoma|SBS platformen

kiki-maaskant Account Director SBS Branded Partnerships Kiki Maaskant 020 - 800 7542 | 06 - 21 717 446

Buiten de reclameblokken om volop media-aandacht voor jouw product en/of dienst? Denk dan aan Branded content als doeltreffend middel om de merkbekendheid te vergroten en om het merkimago te optimaliseren. Maar dat niet alleen, ook als het gaat om een product te introduceren, is Branded Content een bewezen middel om dit te realiseren. Sanoma | SBS creëert samen met jou een crossmediaal platform, waardoor TV, print, online en events naadloos met elkaar verbonden kunnen worden. Op die manier bereiken én geraken we dagelijks al ruim 8,4 miljoen mensen. Jouw campagnedoelstelling staat hierbij centraal! Enkele relaties waar we dit al met veel succes voor doen zijn MasterCard en de UEFA Champions League,  ARAG en Meester Frank Visser en Essent en VTwonen. Benieuwd naar de mogelijkheden wat wij voor jou kunnen betekenen? Graag gaan we in gesprek met je! En zoeken we samen naar een logische link tussen een van onze merken en jouw product of dienst.


Een aantal mogelijkheden:

In-program sponsoring
Bij in-program sponsoring wordt jouw product of merk op een natuurlijke, niet wervende wijze verwerkt in het programma. Met sponsoring worden merkwaarden gekoppeld aan een programma die deze waarden versterkt.
 
Voorbeeld In-program sponsoring


 
Item sponsoring
Bij sponsoring van een item gaat het om een redactionele benadering van jouw product binnen een programma. Denk bijvoorbeeld aan een making of van een commercial of een opname op locatie. Ook een interview of een demonstratie van een product behoren tot de mogelijkheden. Denk hierbij aan programma’s zoals Piets Weerbericht, Shownieuws en Rob’s Grote Tuinverbouwing.
 
Voorbeeld Item sponsoring


 
Activatiebumper
Via activatiebumpers verwijzen we naar een online actiepagina waar een prijs gewonnen kan worden die beschikbaar is gesteld door de adverteerder. Een zeer sterk instrument wanneer je op zoek bent naar een directe activatie. De activatiebumpers zetten we in bij programma’s die goed aansluiten bij jouw product/doelgroep. De activatiebumper is altijd gelinkt aan een programma, film, event of thema.
 
Voorbeeld Activatiebumper

 
Bromo
Een promo is een boodschap ter promotie van een programma op één of meerdere van onze zenders. In de promo ziet men beelden uit het programma die de kijker oproepen om te kijken naar het programma. Als sponsor van een specifiek programma adviseren we ook buiten het programma het sponsorschap te claimen. Dit kan door het doorplaatsen van een billboarduiting achter een programmapromo. Aanvullend voordeel is dat wanneer bromo’s naast billboarding worden ingezet het bereik aanzienlijk wordt verbreed. Via bromo’s wordt de impact vergroot voor jouw boodschap doordat het naadloos overloopt van het tv-programma naar de uiting.
Voorbeeld Bromo

Cromo
De commerciële promo is promotie voor een programma met een commerciële inslag op één of meerdere van onze zenders. Via cromo’s attenderen we kijkers niet alleen op het programma, maar geven we ook een positieve bevestiging voor de keuze van jouw product.
 
Voorbeeld Cromo


 
Bekijk hier onze cases en raak geïnspireerd!

Benieuwd naar de adverteermogelijkheden?

We denken graag met je mee!

boheinrich_1 boheinrich_2
constanceoldemeule_1 constanceoldemeule_2
perisagrootmeijer_1 perisagrootmeijer_2

Mis niks van SANOMA | SBS

Ontvang het laatste nieuws

Aanmelden nieuwsbrief